سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 20952
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


میز کنفرانس آرمانو

ارتباطات ، همکاری ، تبادل ایده ها و اطلاعات در محیط کار مدرن ضروری است.

جلسات ،بحث و بررسی موضوعات پیش روی مدیران و ارائه راه حل های مناسب و تصمیم گیری نهایی می بایست در یک فضای مناسب گرفته شود.

طراحی اتاق جلسات و یا اتاق کنفرانس از مباحث مهم در طراحی یک محیط کاری می باشد.

بدیهی است طراحی این نوع از مبلمان اداریمی تواند از دغدغه های مدیران به طور گسترده ای بکاهد .

یکی از عناصر تشکیل دهنده اتاق های کنفرانس طراحی مناسب میز کنفرانس می باشد.

از جمله مسائلی که پیش از طراحی مبلمان اداری یک محیط کاری می بایست در نظر داشت میتوان به : مکان یابی مناسب اتاق کنفرانس در طرح، عواملی همچون نور کافی ، آرامش صوتی محیط ، رعایت کردن فاصله مورد نظر از ایستگاه های کاری ، امکانات لازم جهت تجهیزات صوتی و تصویری و از همه مهمتر طراحی خود میز کنفرانس اشاره داشت .

مبلمان اداری , پارتیشن دو جداره اداری , OFFICE FURNITURE

یک میز کنفرانس میبایست پاسخگوی نیازهای سازمان و کاربردهای نوع عملکرد آن باشد.

یک طراح مبلمان اداری در طراحی و چیدمان میز کنفرانس سفارش داده شده می بایست به نکات بسیار مهمی از جمله : برآورد تقریبی تعدادنفرات مورد نیاز و سازگار نمودن تعداد با فضای موجود ، نوع و شکل میز کنفرانس با توجه به رویکرد فکری مدیران سازمان ، رعایت فضای کافی برای افراد شرکت کننده در جلسه ، تطبیق پذیری رنگهای مورد استفاده در نقاط مختلف میز کنفرانس ،  توجه به طرح کلی مبلمان اداری ،‌انتخاب فضای مناسب در میز کنفرانس برای رییس جلسه توجه نماید.

شرکت مبلمان اداری آرمانو نیز در راستای مطالب فوق اقدام به طراحی و ساخت بیش از 50 نوع میز کنفرانس در ابعاد و شکل های گوناگون توسط طراحان داخلی ومبلمان اداری خود نموده است .

همچنین با توجه به سلایق متفاوت ، کاربردها و نیازمندی های هر سازمانی طراحان ،‌سفارشات خاص این دسته از مدیران سازمانها را با توجه به الگو های استاندارد فنی و زیبایی شناسی طراحی و به واحد تولید ارسال می کنند.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ