سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 20949
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


میز مدیریتی

در طراحی چیدمان یک فضای اداری در بسیاری از موارد طراحان توجه خود را معطوف به طراحی مبلمان اداری  فضاهای تصمیم گیرندگان سازمان ها نمود ه اند.

مبلمان اداری مورد استفاده برای مدیران عالیرتبه ، مدیران اجرایی و سرپرستان تیم های کاری می بایست خصوصیات ویژه ای داشته باشد.

از ویژگی های یک میز مدیریتی می توان از طراحی زیبا و مرتبط با نوع فعالیت سازمان متبوع ، ابعاد مورد نیاز با توجه به حجم عملیات یک مدیر اجرایی ، امکانات موجود در یک میز مدیریت از جمله تعداد قفسه ها و کشوها وفایلهای مورد نیاز با ابعاد و حجم مناسب ، راحتی و القای حس آرامش یک مدیر در جهت اتخاذ تصمیمات مناسب سازمانی اشاره نمود .

یک مدیر اجرایی با توجه به زمینه شغلی خود ممکن است در طی فرآیند های کاری با افراد و مخاطبان مختلفی از خارج از سازمان خود ارتباط و جلسات متعددی داشته باشد.

آیا میز مدیریت که جایگاه اصلی میزبان می باشد نمیتواند پتانسیل تاثیر قوی و بالقوه بر روی احساسات وتصمیمات مخاطبان و میهمانان ودر نهایت موفقیتهای آتی سازمان داشته باشد

1305 PAGE11

مهندسان و طراحان شرکت مبلمان اداری آرمانو با پژوهش های فراوان بر روی نیازمندی های روز مدیران امروز ایران و کاربردهای مورد استفاده در یک مجموعه میز مدیریت یا میز مدیریت کنفرانس و توجه به استانداردهای فنی و ارگونومیک نسبت به طراحی میزهای مدیریت در سبکهای مختلف مدرن و کلاسیک در تنوع های گوناگون اقدام نموده اند.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ