سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 20870
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


< 1 2 3 >

صندلی اداری نیلپر

در بازار رو به گسترش مبلمان اداری و تجهیز فضاهای اداری و نیاز به محصولات مکمل در هرپروژه و تولید تخصصی صندلی اداری ، شرکت مبلمان اداری آرمانو را برآن داشت تا در سال های گذشته اقدام به انتخاب بهترین تامین کنندگان در این صنعت بنماید.

با توجه به اهمیت صندلی اداری در تجهیز فضاهای اداری شرکت مبلمان اداری آرمانو حساسیت بسیار زیادی را در انتخاب بهتربن تولید کنندگان این محصول انجام داده است.

یکی از این تامین کنندگان که از هر جهت مطمئن جهت عرضه در پروژه های مبلمان اداری می باشد شرکت صندلی اداری نیلپر می باشد.

نیلپر آرمانو 

شرکت صندلی اداری نیلپر که هم اکنون یکی از بهترین تولید کنندگان صندلی اداری از جمله صندلی مدیریتی , صندلی کارمندی , صندلی کنفرانسی , صندلی انتظار و مبل اداری در ایران می باشد ،‌اقدام به اعطای نمایندگی به شرکت مبلمان اداری آرمانو نموده است.

سیستم جامع تولید ، فروش و خدمات پس از فروش صندلی اداری نیلپر ما را برآن داشت محصولات این شرکت را ضمن معرفی به مشتریان خود در طرح های اولیه چیدمان مبلمان اداری پروژه های خود گنجانده و در پی آن اقدام به عرضه این محصول با ضوابط ، شرایط و قیمت های مصوب صندلی اداری نیلپر بنماید.

کیفیت مطلوب ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش در سراسر کشور از ویژگی های بارز برند نیلپر می باشد.


  

صندلی اداری آرمانو

در میان عناصری که مبلمان اداری را تشکیل می دهند, صندلی اداری یکی از مهمترین اجزای تکمیل کننده یک محیط اداری می باشد.

انتخاب صندلی اداری مناسب در واقع یکی از مهمترین فرآیند های حساس در طراحی چیدمان هر دفتر کاری است.

برای طراحان مبلمان اداری , انتخاب نوع صندلی اداری از نظر ایجاد ارزشمندی در سطح محیط کار اداری , میزان اشغال فضا , عمر مفید مناسب , شیک و راحت بودن صندلی اداری برای کارکنان , توجه به استانداردهای ارگونومیک بسیار حائز اهمیت می باشد.

مبلمان اداری , پارتیشن دو جداره اداری , OFFICE FURNITURE , صندلی اداری 

صندلی مدیریت نیلپر SM925

ما در شرکت مبلمان اداری آرمانو تلاش کرده ایم با انتخاب برندهای برتری همچون شرکت صندلی اداری نیلپر و شرکت صندلی اداری راشن ضمن ارائه محصولات صندلی اداری با کیفیت در هر رسته ای چون صندلی مدیریتی , صندلی کارمندی , صندلی کنفرانسیصندلی انتظار یا حتی مبل اداری انتظارات مصرف کنندگان گرامی را با توجه به کیفیت مطلوب ، طرح ، رنگ بندی و روکش های متفاوت در رده های مختلف قیمتی نیز رعایت کرده باشیم .


  

پارتیشن دو جداره ام دی اف آرمانو

پارتیشن اداری ام دی اف

هنگامی که در مورد یک فضای کاری زیبا و منحصر به فرد صحبت میکنیم ، بحث در مورد دستیابی به ویژگی های کاربردی است که این محیط را قادر به ایجاد یک سیستم کارا با استفاده از فضا سازی مناسب برای ارائه و ایجاد بهترین عملکرد مبلمان اداری بین کارکنان در رده های مختلف شغلی بنماید.

تقسیم بندی مناسب ، زیبایی منحصر به فرد با استفاده از رنگ بندی های متنوع می تواند پیشنهاد کننده پارتیشن های دو جداره ام دی اف باشد.

 

مبلمان اداری , پارتیشن دو جداره اداری , OFFICE FURNITURE 

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن دو جداره ام دی اف آرمانو با طراحی هوشمندانه ، استفاده از ورقه های ام دی اف 25 میلیمتری در چارچوب های اصلی ، پانلهای ام دی اف 16 میلیمتری در رنگ بندی های متنوع ، استفاده از شیشه های سکوریت ، قابلیت اضافه نمودن کرکره های 16 میلیمتری آلومینیومی در میان جداره های پارتیشن با قابلیت سایه روشن شدن ، طراحی ارتفاع های گوناگون با توجه به نوع کاربرد و از همه مهمتر تجهیز آن به داکت جهت استفاده بهینه و در دسترس کارکنان از جریان برق ، کابل های شبکه ، دیتا  وتلفن از ویژگی های پارتیشن ام دی اف آرمانو می باشد.

پارتیشن ام دی افK 795


  

پارتیشن اداری آرمانو

محیط های اداری امروز با توجه به توسعه روز افزون روش های کسب وکار به طور مداوم نیازمند تحول در توزیع فضاهای اداری به طور مطلوب جهت افزایش کارآیی کارکنان می باشد.

راه حل مناسب برای این کار تقسیم فضاهای کاری با استفاده از پارتیشن بسته به نوع کاربرد فضا از انواع پارتیشن دو جداره ام دی اف ، پارتیشن دو جداره آلومینیومی یا پارتیشن تک جداره آلومینیومی می باشد.

پارتیشن دو جداره آلومینیومی کاریزما C 200-21

شرکت مبلمان اداری آرمانو با سابقه خود در کسب دانش روز طراحی تولید و عرضه اینگونه محصولات توانسته انواع مختلفی از این پارتیشن ها را در قالب مدولار در طیف گسترده ای با رعایت استانداردهای طراحی دکوراسیون اداری ارائه نماید.

در طراحی و تولید پارتیشن اداری ویژگی های منحصر بفردی همجون زیبایی شناختی ، کارآیی بالا، ایجاد حریم خصوصی ، قیمت مناسب ، کاهش هزینه های اضافی، انعطاف پذیری و توجه به بهره گیری از نور طبیعی و امنیت در نظر گرفته شده است .


  
مبلمان اداری

شرکت مبلمان اداری آرمانو

مبلمان اداری آرمانو

در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری شامل : میز اداری ، میز کارمندی ، میز مدیریتی ، میز کنفرانس  ، کانتر اداری ، پارتیشن  دوجداره ام دی اف ، پارتیشن دو جداره آلومینیومی ، پارتیشن تک جداره آلومینیومی و صندلی اداری فعال می باشد .

ارائه خدمات به مشتریان از طریق پاسخگویی به موقع , مشاوره رایگان , ارائه طرح ,تولید و تحویل محصولات با کیفیت را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است .

هدف ما تولید انواع مبلمان اداری ، پارتیشن اداری و صندلی اداری  متنوع  مطابق با آخرین و بروز ترین سبک های محیط های اداری وطراحی بهینه فضاهای کاری مشتریان می باشد .

مبلمان اداری آرمانو درک نیاز ها و ارائه بهترین راه حل ممکن و همراهی مشتری در طول مدت استفاده از محصولات این شرکت را محترم شمرده و این اصل را از اساسی ترین بخش فعالیت های خود می داند .


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ