سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 20843
کل یادداشتها ها : 21
خبر مایه


عملکرد پارتیشن متحرک اداری در محیط کار

 

پارتیشن متحرک اداری جدا کننده هایی هستند به که صورت دیوار موقت مسئولیت تقسیم اتاق را بعهده دار بوده  به جای دیوار دائمی مورد استفاده قرار میگیرند.

آنها را می توان به صورت  بخش به بخش و یا به عنوان یک واحد یکپارچه در نظر گرفت ،

بسته به تولید کننده، پارتیشن متحرک اداری  ممکن است که مونتاژ شده و یا به صورت  کاملا غیر آماده به محل منتقل نمود،

حالتهای پارتیشن متحرک به صورت تاشو ، آکاردئونی و غیره می باشد.

 

پارتیشن متحرک اداری  معمولا به دیوار یا کف متصل نمی شوند، بر خلاف جداکننده هایی مانند پرده که به وسیله یک لوله یا اتصال از دیوار یا سقف معلق می باشند ، پارتیشن متحرک نیازمند وابستگی به دیوار یا سقف نمی باشدو از آن می توان برای فضاهایی همانند نمایشگاه ها ، فروشگاه ها ، کلاس های درس ، فضاهای درمانی ، فضاهای اداری و موارد مشابه استفاده نمود .

 

بسته به نوع طرح و سازنده پارتیشن های متحرک ممکن است به صورت پایه ثابت ، چرخ دار ، و یا حتی فضایی برای انباشت وسایل ساخته شوند.

معمولا این پارتیشن ها دارای دو قسمت مجزا به صورت پانل هایی از جنس ام دی اف ، نئوپان ، فلز با روکش های ملامینه پارچه یا رنگ آمیزی شده با ترکیب صفحات شیشه ای از نوع نشکن یا صفحات سبک تری مانند طلق عرضه گردند.

پارتیشن متحرک اداری تنها راه تغییر کاربری سریع

 

از پارتیشن های قابل حمل ممکن است برای تقسم فضاهایی استفاده شود که به سرعت نیاز به جابه جایی یا تغییر کاربرد دارند استفاده گردد.

 

پنهان کردن یک فضا با دید نامناسب مانند دهانه درب دستشویی ، آشپزخانه های صنعتی و دیگر مناطق از دیگر کاربردهای پارتیشن متحرک می باشد.

پارتیشن متحرک اداری
پارتیشن متحرک اداری





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ